Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва след запалване!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Прекъсва след запалване!

    Почна се. От 3 седмици на сам не е добре колата. След запалване не е добре. Глъхне, прекъсва и пука в колектора.

    Ето по-подоробно:
    1. Паля - колата не държи обороти и губи цилиндър все едно
    2. Подавам малко газ (едва натискам педала) почва дабуботи страшно и качва едва обороти.
    3. Натискам много педала и се изфорсирва идеално.
    4. Пак подавам малко газ пак буботи.
    5. След 1200 оборота работи перфектно
    6. След 3, 4 мин. работа се оправя всичко.
    7. Докато чакам за минат 3, 4 мин да се оправи оборотите са нестабилни. 900 - 1200 - 1100 -700 - аха да угасне - пак 1200 и ей така се менят.
    8. После падат на 840 и седят стабилно. В движение не играят!

    *Дебитомер - 100% иправен
    *Ламбда - 100% изправна
    *Свещите като изадя електродите им бели. Ама бяло като бяло (демек бедна смес) все едно карам на пропан. Като надникна буталото няма и грам нагар.
    *температурен сензор изправен (нов)
    *ТПС тестван на тестер. Подавам плавно газ. Няма прекъсвания. Отчита през 1 градус. Адаптира се за 1, 2 секунди.
    *кабелите и бубините са добре.
    *помпата прави налягане - с почистена цедка е.
    *накрая сменен софтуер. от Бобо. Викам да не е от стария да е смотан. Ще взема читав. По-добре работи мотора с неговия. По тихо и по приятно. Но проблема си остава.

    Дюзи? Пълна рейка с боклуци? Затлачена? Да я свалям ли? Какво повече да направя за тази кола? Защо пука в колектора? Защо прави бедна смес? Това го прави на загрял двигател. Просто го прави винаги след запалване. После се оправя сякаш.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Това го прави на загрял двигател. Просто го прави винаги след запалване. После се оправя сякаш.
    Нещо не мога да сфана - това го прави на студено палене, или на всяко палене, независимо от това дали е изгасена загряла.....????
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Нещо не мога да сфана - това го прави на студено палене, или на всяко палене, независимо от това дали е изгасена загряла.....????
      На студено палене е най-изразен проблема. Но го прави и на топло палене. Прекалено бедна смес дава при запалване. И се запалва горивото още в колекторите. И пука трещи... ужас. И като я озфорсирам няколко пъти по-плавно с педала и се оправя. Или като поработи 2 мин на празен ход, който на студен двигател е много нестабилен.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        колега имах точно същия проблем оказа се дебитомер
        Alfa Romeo 156 1.8 TS 98

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от jivomir Покажи съобщение
          колега имах точно същия проблем оказа се дебитомер
          Е нали злагах и нов дебитомер да го еба. И с него е същото положението.

          Бе даеба и кошницата и крива. На 1 година е дебитомер-а всяка година ли ще ги сменям? Оригиналния изкарва десетки хиляди километри.

          Той, че беше мръсен беше. И го чистих после. Бях с конус на JR. Сигурно от него се е прецакал. Проблема е, че алфадиага много много не може да се разбере от него с точност. Не знам вече съм много объркан. Ще взема нов дебитомер на края и ако и той искара 1 година тая кола ще я хвърля където не минават хора.

          Цялата я смених вече и пак не можах да я направя кола.
          Last edited by oem; d.m.y г., 14:35.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Колега не е виновна колата, и аз мисля че е от дебитомера защото имах подобен проблем . Задължително смени и възд. филтър ако сменяш дебитомера...
            sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
              Колега не е виновна колата, и аз мисля че е от дебитомера защото имах подобен проблем . Задължително смени и възд. филтър ако сменяш дебитомера...
              Филтъра е нов е не се смениа. пере се
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                По мое скромно мнение е нещо което си направил, обаче е възможно да не е било както трябва, или часта да е дефектна, или нещо от сорта......все пак това не е реактивен двг дето да има 24562456 неща дето да се бъгнат.......
                Иначе теоретично и логично погледнато ако дебитомера чете малко въздух, екуто пуска също така малко бензче, и трещи.....ако смуче отнякъде същото......5-6 са основните неща.....и ще е най - добре сам да си го откриеш.....аз се борих с това 2 месеца, всяка божа сутрин ми го правеше това на студен двг, бях сменил какво ли не, докато накрая една вечер не смених гарнитурата на капака на клапаните, и оттогава вече 7-8-9 месеца никви ядове - въртя и в лютеницата без никакво замисляне....знам че не е логично да се оправи от това.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  По мое скромно мнение е нещо което си направил, обаче е възможно да не е било както трябва, или часта да е дефектна, или нещо от сорта......все пак това не е реактивен двг дето да има 24562456 неща дето да се бъгнат.......
                  Иначе теоретично и логично погледнато ако дебитомера чете малко въздух, екуто пуска също така малко бензче, и трещи.....ако смуче отнякъде същото......5-6 са основните неща.....и ще е най - добре сам да си го откриеш.....аз се борих с това 2 месеца, всяка божа сутрин ми го правеше това на студен двг, бях сменил какво ли не, докато накрая една вечер не смених гарнитурата на капака на клапаните, и оттогава вече 7-8-9 месеца никви ядове - въртя и в лютеницата без никакво замисляне....знам че не е логично да се оправи от това.....
                  Дебитомера е заминал. Ще видя сега spe4elist ще признае ли гаранцията. На по-малко от година е и не отчита добре.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Пфу.....баси дебитомерите кирливи, умирам си от кеф че с 2.5 двигателя няма да се занимавам с тая противна част......
                    Какви са отчитанията?????
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Пфу.....баси дебитомерите кирливи, умирам си от кеф че с 2.5 двигателя няма да се занимавам с тая противна част......
                      Какви са отчитанията?????
                      Ми той стига 408 кг/ч но докато ги стигне аз съм отворил клапата до край а той на места отчита спад в постъпващия въздух после пак се увеличава...
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Дебитомера е заминал. Ще видя сега spe4elist ще признае ли гаранцията. На по-малко от година е и не отчита добре.
                        Казах ти, а ти ми се смя че незнам че филтъра се пере....Радвамсе че намери проблема. Аз смених моя дебитомер преди 1 седмица - струваше 136 лв и е на бош.......
                        sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                        Comment


                        • #13
                          Интересна работа като ти хвърлях на боб преди 3-4 седмици и ти гледах логовете кво ти казах?
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #14
                            ..

                            Аз имам същия проблем но предимно на студен двигател.Но тези дни ще взема нов дебитомер дано се оправи след смяната.
                            Last edited by kpacuo; d.m.y г., 02:32.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                              Интересна работа като ти хвърлях на боб преди 3-4 седмици и ти гледах логовете кво ти казах?
                              Ам, да ама мислех тогава този спад на въздуха, че е бил понеже почна да буксува и сигурно съм върнал газта, но явно не съм.

                              Сега ако не се признае гаранцията на дебитомера ще си пия една студена вода и 130 лв за нов
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X